wtorek, 2 lutego 2016

#1 GADŻETOMEN - 6tag


Witajcie w ten przepiękny wieczór.
Mamy wtorek a to odpowiedni moment aby zacząć nową serię !
Jak trudno nie zauważyć nazywać się będzie: GadżetoMEN ! ( nigdy nie byłem słowotwórczy). Na czym to będzie polegało ? Będę brał pod lupę różne urządzenia elektroniczne, aplikacje a czasem nawet przedmioty codziennego użytku. Ja wiem, od groma znajdziecie coś takiego w internecie ale ostatnio znalazłem kilka ciekawych urządzeń i będę robił wszystko aby nie było takie jak wszystkie inne.
Posty z gadżetomena będą się pojawiać co tydzień / co 2 tydzień. W zależności od czasu i przetestowania danego produktu.
Bardzo długo zastanawiałem się, co mogę opisać. Ze względu na to, że mam telefon z systemem Windows Phone chciałem znaleźć aplikacje której nie trzeba się wstydzić. Osoby z tym oprogramowaniem bardzo dobrze wiedzą jak to jest posiadać coś dobrego gdyż 90% aplikacji są mało sensowne czy niedopracowane.  I tak szukałem, szukałem aż w końcu zrozumiałem, że jest przecież coś od czego uzależniłem się ponad 2 lata temu.

Instagram bardzo szybko podbił platformę telefoniczną. Przecież kto nie lubi robić sobie zdjęć i czekać na rozgłos od innych. Osoby które założyły sobie konto odciążyły fb na którym na szczęście zaczęły znikać 'samojebki' oczekujące na pełno like oraz słodkich do porzygu komentarzy. Nie długo musieliśmy czekać aby gwiazdy załapały zajawkę. Selfie, to co je czy różne plenery były wchłaniane jak woda przez gąbkę. Mnie też to pochłonęło, nie mogłem się doczekać aż oddam swojego grata i otrzymam telefon który będzie zdolny do zapisania takowej aplikacji. Ale zaraz, dlaczego na windows phone tego nie ma ?! Dlaczego mam być gorszy. I po dość długich poszukiwaniach znalazłem odpowiednik stworzony przez pewną firmę. Jest to 6tag.
                                              

Aplikacja wbrew wszystkiemu jest bardzo przejrzysta. Po za logowaniu posiadacze konta widzą zdjęcia wstawione przez swoich obserwowanych. Zdjęcie, pod nim podpis, liczba polubień i komentarz. idąc w dół to tak jak bawić się na osi czasu, czym niżej tym zdjęcie wstawione wcześniej. Nad tym wszystkim jest pasek na którym widnieje Domek (czyli strona główna) , serduszko w chmurce (powiadomienia) , jakaś dziwna gwiazdka oraz prymitywny ludzik.
                   
                                
                                                
Przechodząc do powiadomień szybkim ruchem palca widzimy nasze ostatnie polubienia, obok zdjęcia które lubią nasi znajomi oraz wiadomości prywatne. To nie jest jakieś skomplikowane więc nawet najbardziej zacofany człowiek w krótkim czasie ogarnie sytuacje.


                                                 
Omińmy tę gwiazdkę ponieważ tam zawsze są dziwne fotografię. kolejny raz szybki ruch palcem znajdujemy się na naszym profilu. standardowo można zobaczyć kogo obserwujemy, kto nas obserwuje, ilość postów czy dana liczba oznaczeń na zdjęciach.

                                                                
                                           
Jeżeli chodzi o samo dodawanie zdjęć jest bardzo proste. Można albo wybrać jakieś z galerii albo robić na bieżąco. Ja osobiście wybieram tę pierwszą formę. Co do filmów, nie wiem, nie dodawałem ale z tego co mi wiadomo to jedynie pierwszy jest za darmo, za kolejne się płaci. Ile w tym prawdy ?

                                                   
Po zrobienia zdjęcia przedostatnim krokiem jest wybranie danego filtru który ma za zadanie uatrakcyjnić naszą fotografię. O dziwo dużo jest flirtów bo aż 30 + rozjaśnianie + rozmycie oraz kadrowanie

                                                  
Ostatnim już trybem jest dodanie podpisu, Hasztagu którego ludzie tak wielbią i czekanie na pełno komentarzy i  polubień. Róbcie to z głową bo wystarczy napisać coś nie tak i stajecie się pośmiewiskiem całego internetu.

                                                 
PODSUMOWUJĄC:
+ Nie brakuje niczego co na podstawowym Instagramie
+ Jest bardzo czytelny
+ Dwa kolory do wyboru
+ Dużo filtrów

- Za kolejne filmy trzeba płacić
- Nie zawsze przychodzą powiadomienia

OCENA:A tym czasem czekajcie bo jeszcze w tym tygodniu dwie inne kategorie więc będzie się działo.
Ale wcześniej "Tłusty czwartek !! Na który czekam z niecierpliwością.
Mam nadzieję, że takowa forma wam się spodobała i będziecie chcieli więcej. A teraz możecie pisać w komentarzach co mogę przetestować a prędzej czy później skuszę się na waszą propozycję !

ENJOY !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz