wtorek, 24 marca 2015

Bieganie czyli lekarstwo na wszystko.

Witam was znowu .
U mnie się dzieje tyle, że aż nie wiem od czego zacząć.
Za niedługo zaczynam przygotowania do festiwalu "Syphonia". Heh to nie jest jakaś wielka gala ale zawsze jest możliwość pokazania się ludziom. Ale jak to Ja nigdy nie idę na łatwiznę i zamierzam przygotować wielkie SHOW. Podstawą jest wymyślenie scenariusza, następnie muszę zacząć szukać jakieś grupy tanecznej która nieodpłatnie wystąpi wraz ze mną. Na samym końcu próby próby i jeszcze raz próby. A gdzie nauka ? Jak zwykle dla mnie gdzieś daleko mało istotna rzecz a to nie jest dobre. Wiem dobrze, że powinienem zacząć się uczyć itp ale mi się za cholerę nie chce ! Dzisiaj zamierzam znaleźć ludzi którzy by wraz ze mną wystąpili, chyba ktoś będzie chciał zatańczyć jak mu zagram ?
Ostatnio też ciągle przybywa mi problemów rodzinnych, czasem naprawdę już nie wyrabiam, ciężko jest wszystko ratować i poprawiać oczywiście z uśmiechem na twarzy. Dzisiaj miałem taki dzień w którym puściły mi emocje, po prostu najzwyczajniej w świecie miałem dość wszystkiego i wszystkich.
Nie wiem nawet dlaczego ale poszedłem biegać i wiecie co ? Wyszło mi to na dobre. Ogólnie to chciałem sobie kondycję poprawić oraz myśleć nad moim występem a tu się okazało, że pomogło mi to na chwilę przenieść się w inny świat. Jest to duży szok ponieważ ja nie jestem fanem sportu a żeby mnie zmusić do takowego czynu jest ciężko.
Moja rada dla wszystkich :
Kiedy macie jakiś problem to zamiast iść się ciąć, ćpać, pić ectr idźcie biegać ! Wasz organizm się zmęczy a ciało oczyści ze złych emocji. Czytając to pewnie sobie myślicie: "Wariat, porąbany człowiek jeszcze mam się męczyć ?" No tak, lepiej iść się pociąć nie ? Naprawdę bieganie to jest najlepsze co może być w takich chwilach, posłuchajcie mnie a się przekonacie !
A dlatego iż ja jestem uzależniony od muzyki postanowiłem zapodać wam parę piosenek które są świetne do biegania. Także przechodzę do listy a wam mówię do usłyszenia ;p
ENJOY !

1. Katy Perry - Dark Horse


2. Katy Perry - ROAR



3. Doda - Riotka



4. AronChupa - I'm an albatraoz




5. Nicki Minaj - Starships


3 komentarze:

  1. ja też biegam, uwielbiam to uczucie po treningu kiedy nie masz siły, ale jest szczęśliwy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te piosenki! Muszę zacząć ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za bieganiem, ale rzeczywiście wysiłek fizyczny oczyszcza ze złych emocji ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń