niedziela, 1 marca 2015

Witam w moim królestwie !

"Zapomnij o ludziach,którzy tępią Twoje szaleństwo.
Jest miejsce,gdzie właśnie ono stanie się przepustką do wolności i spełnienia.
Tylko w nim spojrzysz moimi oczami.
Tutaj nie ma granic STRACHU i WSTYDU! (wstydu)
Odważni żyją krótka,ale ostrożni....WCALE!
Wszechświat sprzyja marzycielom.
Szalony,potępiony...
Niezmiennie opieram się wszelkiej władzy.
I pozostaję lojalny wobec swojej prawdziwej natury 
Niezależnie od kosztów.
Ból,doświadczony wczoraj staje się moją siłą Dzisiaj!
Ożywcie w sobie tę iskrę,którą chcą w was zdeptać!
Wejdźcie do mojego królestwa i rozpalcie w nim ogień rebelii i rozpusty!
Przekroczcie wszystkie granice!
Złamcie wszystkie zasady!
Upijcie się swoją wolnością! 
Tylko droga występku prowadzi do mojego pałacu....KTÓRY NIE JEST DLA WSZYSTKICH!"

Tymi słowami zawsze się witam z nowymi miejscami, nie wiem nawet czemu.
Cześć ci i dziękuję, że zagubiłeś się na chwilę na moim blogu. Co mnie sprowadziło do pisania ? Na pewno nie moda! To nie będzie kolejny modowy blog na którym będę się chwalił swoimi stylizacjami. A więc o czym będzie ? O wszystkim i o niczym. Chce się z wami dzielić moim życiem, moją historią które pisze mi życie. Zamieszczać będę tu dosłownie WSZYSTKO: jakieś zdjęcia, opisywał dni, potrawy i wstawiał różne recenzje. Ciężko mnie poskromić więc od razu mówię ten blog nie jest dla wszystkich !
Może trochę opowiem o sobie:
Jestem Maciek ale wolę jak się do mnie mówi ZazuL. Skąd taka ksywa? To nie jest trudne, pochodzi od mojego nazwiska i tak się do mnie większość ludzi zwraca. Mam 17 lat.... Prawie 18. Muszę czekać do sierpnia który się zdecydowanie za szybko zbliża. Moim hobby to śpiew. Trochę oklepane ale to lubię, i powiem, że jako tako mi wychodzi. Aktorstwo to moje życie, uwielbiam grać w przedstawieniach i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zagrać na deskach teatru. Pomyślisz sobie: A czy on wgl coś w tym kierunku robi ?!
A no robi. Uczęszczam do "profesjonalnego" chóru w którym jestem uczony poprawnego śpiewania i pracy w grupie.
Ale ja niestety lubię być w centrum.
No to chyba na tyle... Nie będę zdradzał zbyt wiele bo najfajniej jest poznawać książkę w trakcie jej czytania a na pewno tutaj ukażą się moje różne oblicza.
Są ENJOY !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz