wtorek, 17 marca 2015

Kto zrobi większy Plusk ?

Witam was bardzo serdecznie :)
Jak tam u was ? Mnie te ostatnie dni minęły bardzo imprezowo ale o tym może innym razem ;).
Dlatego iż jestem telemaniakiem i zawsze oglądam to co wyjdzie czyli nowy program film itp postanowiłem opisać nowości które najbardziej mnie zainteresowały.

1. Celebrity Splash
Produkcja Polsatu. Program już na starcie był obrzucany różnymi obelgami ponieważ ... ? Ponieważ jedna z uczestniczek to Saszan. Szczerze powiedziawszy własnie przez nią postanowiłem poświęcić swój czas aby to zobaczyć. Zacznijmy od początku :
24 celebrytów którzy dopiero zaczynają lub są przy końcu kariery zostają podzieleni na 4 grupy po 6 osób. W każdym z odcinków występuje jedna drużyna. Każdy z zawodników musi skoczyć do wody z różnej wysokości robiąc jakąś akrobacje. Następnie jurorzy oceniają skok i przychodzi głosowanie widzów.
Powiem wam szczerze. Myślałem, że w tym programie będzie chodziło o sport a tu proszę liczy się kto jest bardziej lubiany. Głupi przykład: Ilona Felicjańska która skoczyła naprawdę bardzo dobrze tamtararam .... Odpadła. Natomiast Adam, uczestnik programu "Rolnik Szuka Żony' (tak, ten Adam który wyróżnia się swoją wagą) dla mnie wpadł do tej wody jak taki hipopotam przeszedł z największa ilością głosów. Bardzo się zawiodłem no ale przecież liczy się Show. Jedynym powodem dla którego będę to dalej oglądał to fakt by kibicować Roxanie. Szczerze ? Program jest nudnawy i nie polecam go zbytnio !



2. Piekielny Hotel

Tym razem wyprodukowane zostało to przez stację TVN.
Małgorzata Rozenek już nie jest "Perfekcyjną Panią Domu" lecz tym razem Perfekcyjną Hotelarką. Jedzie do jakiegoś opuszczonego pensjonatu tylko po to aby przez 30min programu marudzić jak tu jest brudno, obskurnie i jak to właściciele nie potrafią zajmować się hotelem tylko po to aby przez ostatnie 10min zrobić bóstwo z hotelu. Schemat znany z programu "Kuchenne Rewolucje". Powiem wam, że brakuje mi "perfekcyjnych porad' ale fajny ten program. Bardzo miło się ogląda panią Małgosię i fajny lekki program. Pokazane w nim jest jak wyglądają niektóre miejsca w których ludzie nie dość, że śpią to jeszcze za to płacą. Mam nadzieję, że z odcinka na odcinek będzie coraz lepiej ! Ode mnie pani Rozenek dostaje 5 gwiazdek ;)


3. Mali Giganci

Z całym szacunkiem ale ja nie wiem kto dopuścił do tego aby tę produkcję wo gule puścili na antenę. Nie mam bladego pojęcia o co tutaj chodzi. Są dzieci, jurorzy, jakieś drużyny, śpiew, taniec, gadanie które nieraz jest bardzoo irytujące.. Nie Nie i jeszcze raz NIE !! Po co to ? Te dzieci teraz będa zapraszane do "Dzień Dobry TVN" czy na Opole lub Sopot ? Wywiady, pieniądze, kariera ? No chyba nie. Dla mnie ten program jest tylko po to by jurorzy mogli zarobić kolejną kasę. Widziałem tam nawet dzieci sławnych ludzi :D. Powiem wam, że oglądałem to z uśmiechem na twarzy, nie nudził mnie ten program ale kurde..... Co te dzieci im zrobiły ?! Jestem bardzo na nie.



Jakie wy macie odczucia po obejrzeniu tych programów ? Z chęcią posłucham waszego zdania.
Jeżeli macie jakieś pytania do mnie zapraszam na mojego Ask.fm a tymczasem łapcie mego Covera :)
ENJOY !

1 komentarz: