sobota, 17 października 2015

Nadchodzi Halloween ?! + Przemyślenia życiowe

Witam was bardzo serdecznie.
Tak tak wiem.. miały być 2 posty w tygodniu ale ........ tygodnie mi się powaliły i byłem przekonany że poprzedni post jest sprzed paru dni. Ten czas tak szybko zasuwa. To jest jakaś masakra życiowa. Przecież nie obejrzysz się a już połowa miesiąca zleci. Jestem w nowej szkole, mam wrażenie jak by to był pierwszy tydzień a już miesiąc tam chodzę. Wam też tak szybko to leci!.
Pogoda ostatnio jest dołująca. Pada deszcz, jest zimno, mrocznie czyli taka jaką lubię. Kocham upały, gdy świeci słońce itp ale gdy jest tak jak teraz to mnie strasznie inspiruje. Co chwila wpadam na jakieś durne pomysły które nie zawsze są do spełnienia.
Jest jeden mały minus, ostatnio popadam w jakąś depresję. Nie dość, że wszyscy dookoła mnie denerwują to jeszcze mam jakieś dołujące momenty, z chwili gdzie jestem zadowolony i skaczę z radości potrafię się tak zdołować, że Tim Barton ze swoimi pomysłami jest przy mnie pikusiem.Wiem, że to kolejna taka sytuacja i już o tym wspominałem ale to nawraca . Miejmy nadzieję, że z czasem mi to przejdzie i będzie w końcu dobrze. Muszę się wziąć do roboty jeżeli mowa o szkole. Bardzo lubię to miejsce tylko niestety moje stare nawyki ciągle mnie prześladują. Nie chodzenie do szkoły, olewanie nauki... Muszę się ogarnąć bo jeszcze nigdy się chyba nie zdarzyło abym pozytywnie wypowiadał się o jakiejś placówce szkolnej.
Przejdźmy może do pozytywów co ? Jest sobota cza się odstresować :D


                     



Hmm... Cóż to takiego ? Czy to jakiś teledysk ? A może zwiastun jakiegoś przedstawienia ? Nie,  niestety nie. Mianowicie to jest nowy projekt mój i Patrycji. Ależ o co chodzi ? Po jakiego grzyba ? A no po tego, że niestety nie byłem w stanie kontynuować swojego videobloga przez to, że nawalił mi sprzęt (Pisałem o tym w poprzednim poście) i z Pati postanowiliśmy stworzyć coś wspólnego i wyszło to co wyszło. Pierwsze nagrywki zaczęły się już w sierpniu ale niestety wszystko się posunęło haha.. Brak nazwy, brak pomysłów na następne filmiki i tak jakoś wyszło. Przez cały miesiąc rozmawialiśmy o rozpoczęciu kanału, nagrywaniu ale jakoś zebrać się nie mogliśmy. Nadszedł w końcu dzień gdzie nagrywaliśmy kolejne filmiki i coś wyszło. NAjwiększe jaja były z nazwą bo tego nie mogliśmy wymyślić aż w końcu padło PattZuu (Patti i Zazuu - Chyba nie jest skomplikowane). Na kanale są już dwa filmiki a TUTAJ znajdziecie nasz profil i możecie nas subskrybować do czego serdecznie zapraszam :)

      
      

Mam nadzieję, że filmiki wam się podobają. Przy dobrych wiatrach na kanale coś nowego pojawiać się będzie we wtorek i sobotę. Od wtorku zaczynamy Halloween i na pewno będzie się działo. Poniżej znajdziecie zdjęcia zza kulis a wam proponuję subskrypcje, dawanie łapek w górę i komentowanie. Życzę miłego weekendu i ENJOY !




   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz