sobota, 10 października 2015

Jeżeli potrafisz marzyć ...

Cześć i czołem !
Tyle się dzieje... że aż nic. Aktualnie kuruję już resztkę choroby. Dwa całe dni w łóżku to zdecydowanie za długo na mój temperament. Myślałem, że się zanudzę. Niby miałem parę rzeczy do zrobienia ale dostałem takiego lenia, że mi się nawet do łazienki nie chciało wstać. Nie ważne xd
Zacznijmy od tego cóż takiego stało się z szablonem ? Chciałem zmienić, miałem kilka kandydatów i bawiłem się tym trochę a tu dupa, żaden nie spełniał moich oczekiwań i zrezygnowałem. i nie przywróciłem starego i na razie cza się męczyć z tym co jest. Mi to nie przeszkadza a jeżeli wy macie z tym problem to już wasza sprawa !



Bardzo sługo się zastanawiałem i doszedłem do wniosku, że trochę więcej czasu poświęcę blogowi. Przecież to nie jest aż tak dużo roboty a sprawia mi mega radość! Chciałem prowadzić videobloga. Niestety jak to moje szczęście do tej pory wszystkie programy chodziły jak należy a gdy były mi potrzebne to wszystko się popsuło. Raz na jakiś czas coś wstawię ale nie będzie to tak systematycznie jak miało być. Natomiast z blogiem jest wręcz przeciwnie: posty będą się pojawiały minimum 2 razy w tygodniu i będą przemyślane oraz miały sens (chyba). Mam nadzieję, że wraz ze mną będziecie śledzić rzeczy które się dzieją a trochę tego jest. NA początek mogę wam powiedzieć, że planuję coś na Halloween i na bloga i na kanał na Youtube. Coś śmiesznego ale również lekko przerażającego ! Mam nadzieję, że to wam się spodoba i wszystko wyjdzie tak jak zaplanowałem. Muszę jeszcze dopracować kilka szczegółów i będzie miazga!

Bardzo chciałem podzielić się z wami moimi odczuciami z festiwalu "Symphonia" ale niestety nie ma się czym dzielić. Niestety ale wszystkich bardzo zawiodła ta cała sytuacja a w szczególności Agnieszkę, która byłą organizatorem. Było bardzo mało ludzi ale chociaż atmosfera była ok. Na pewno przyszła edycja obije się większym echem. Ja niestety zrąbałem piosenkę ale przecież każdemu zdarza się zepsuć utwór. Nawet największe gwiazdy mają gorsze dni. Ale nie zamierzam się rozpisywać na ten temat jak to mi nie wyszło bo jestem zadowolony nawet z tych najgorszych rzeczy ponieważ nic nie dzieje się bez powodu ! Haha bardzo chaotycznie mi to wyszło. Nie mam wszystkich zdjęć z imprezy więc łapcie te trzy które mam z instagrama (zapraszam do obserwowania mnie :D @ZazuuKing ). Jutro spodziewajcie się kolejnego posta a tymczasem :
ENJOY !!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz