wtorek, 14 lipca 2015

HERA KOKA HASZ LSD









Witam was :)
Piszę właśnie z samochodu. Boże, jak ja lubię podróżować. Zwiedzanie, chodzenie, oglądanie to jego. Ja mam na myśli jazdę samochodem. Ułożę się wygodnie, słuchawki w uszach i każde miejsce staje się piękniejsze. Wielkie pola, drogi leśne. Nocą również podróże są fajne, oświetlone miasto jedynie przed latarnie, praktycznie puste drogi.. Fajnie fajnie.
Właśnie wracam z Łodzi do inowłodza.
powiem wam, że na wsi bardzo się nudzę ale jak dzisiaj jechałem do domu i już wjechałem w te budynki, zakorkowane i dziurawe ulice czekałem na to fajne uczucie i na tę radość która zawsze mną kierowała. Bardzo się zdziwiłem bo poczułem pustkę. No fajnie, autobus którym jeżdżę do szkoły, o o tam idzie sąsiad którego nie lubię. Czyżby znudził mi się miejski zgiełk ?
Wpierdzielam se tera pizzerinkę, słuchając smętów w głowie ciągle siedzi mi ta myśl : O co chodzi ? Po dłuższym zastanowieniu chyba wiem, to nie jest kwestia gdzie jesteśmy a z kim . Mogę być w najfajniejszym miejscu na świecie ale jeżeli nie ma przy mnie bliskich, przyjaciół to to traci sens. Czyżbym zrozumiał o co chodzi w naszym żywocie ?

Tak teraz spojrzałem się na mojego psiaka. Leży sobie na siedzeniu obok i się na mnie patrzy. Patrzy się tak jak by chciał mi tyle opowiedzieć, tyle pokazać a najzwyczajniej w świecie nie umie.
Jezu jakie ja mam przemyślenia życiowe haha. Na swoim przykładzie widzę, że gdy człowiek za dużo myśli to się załamuje. Ja chodzen ostatnio bardzo przygnębiony, zamyślony a to jest mega dziwne bo ja jestem zawsze pełny energii i pozytywnego humoru.

ostatnio jest niezła jadka z dopalaczami, przeraża mnie to, że dotyczy to głównie nastolatków. Człowieku. Jak chcesz być dorosły to do roboty a nie za narkotyki się bierzesz. Ja nie wiem co ludzi tak ciągnie do tego. Myślą, że przez to są fajni, że imponują komuś? Uwaga Uwaga : NIE, nie jesteś fajny bo zapalisz Se dopalacza i przez to umrzesz. Ale jak kto woli. Nie zmuszam nikogo nie namawiam aby nie palił tym bardziej żeby jarał. Jak jesteś głupi i chcesz latać nago po ulicy, widzieć skrzaty dookoła a na sam koniec przelizać się ze śmiercią ? Proszę bardzo.


nie ważne. A teraz dobranoc wszystkim a ja idę dopracowywać swój projekt.
ENJOY





3 komentarze:

  1. Jestem w tej samej sytuacji co ty. Nawet nie wiesz jak cię rozumiem. Swoją drogą fajny blog tylko dodawaj więcej zdjęć. Ludzi narpierw przyciągają zdjęcia potem treść smutne ale prawdziwe. Pozdrawiam, trzymaj się :)

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! :)
    Miło jest mi Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! ♥
    Więcej znajdziesz na moim blogu paulinaitsme.blogspot.com
    Dziękuję, miłego dnia xx

    OdpowiedzUsuń
  3. "Im więcej roz­myśla­nia, tym więcej no­wych problemów.
    Im więcej prob­lemów, tym więcej okaz­ji do sa­modos­ko­nale­nia włas­ne­go 'ja'."

    OdpowiedzUsuń