czwartek, 9 lipca 2015

Nie wierzysz w elfy ? To oczywiste.

Czarna kropka w kropki.... ?


Witam was serdecznie :)
Ja już 3 dzień na działce. 3 dni i 2 noce . Hehehe. Dzisiaj w końcu się troche ochłodziło, po tylu dniach upałów, mogę sobie usiąść na schodach, z ciepłą herbatką, popalać e-papierosa i podziwiać w ciszy i spokoju zachód słońca. To jest coś niesamowitego jak wielka pomarańczowa kulka chowa się za drzewami i znika. Ahh ta moja poetycka myśl haha.


Odkąd tu jestem nikt mi nie truje, nie słyszę szumu miasta tylko drzewa, tu nawet psów nie ma które by dupą szczekały. Jedynie co jest baardzzooo denerwujące to ćwiergolące ptaki na od świtu . Ale to również da się przeżyć.
Na spokojnie mogę sobie tutaj myśleć o wszystkim, zero zmartwień tylko spokój. Mój świat !
Szczerze powiedziawszy nie wiem co się dzieje w 'wielkim świecie' i dobrze mi z tym.
Mimo to, przyznam wam, że coś mi doskwiera, coś tak od środka mnie cholernie męczy, nie wiem co a szukam tego ciągle.
Ale pomińmy to, bo jestem tutaj by naładować swoje baterie pozytywną energią, a powiem wam, że jest powód. Gdy tylko będzie 100%, wracam do łodzi bo mam tyle rzeczy do spełnienia !
przede wszystkim: dokończyć moją listę przed 18'nastkową !
2. Zdać poprawki !!!
3. Covery ! Bardzo się zaniedbałem jeżeli chodzi o śpiew więc dla tego muszę to nadrobić !
4. Planuje również jeden projekt. Nie chce o nim jeszcze mówić aby nie zapeszyć ale czym bliżej tym będę coraz bardziej odsłaniał karty.


No to co ? Wy se odpoczywajcie, ja dalej się ładuje a za pare dni zasypię was falą zdjęć !
ENJOY !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz