czwartek, 7 maja 2015

Wszystko i Nic

Cześć i czołem ;)
W tą dość dziwną pogodę piszę do was sobie JA!
Może zacznę od tego iż chcę sprostować jedną rzecz: ludzie doczepiają się, że piszę dość niezrozumiale i bez sensu, że nie powinienem tak robić bo nikt nie będzie tego czytał. UWAGA UWAGA: To jest blog o: MNIE i będę pisał tak jak chce a jeżeli nie pasuje to najwyżej nie czytaj ;).
Nigdy nie dopasowywałem się do innych i tego robić nie będę, żyjem sobie po swojemu i będę tak robił do końca. Co to za sens żyć tak jak inni tego chcą ? Niech sami to robią.

A teraz przejdę do tych miłych doznań:
Dzisiaj przez cały dzień była taka fajna pogoda, fakt faktem teraz zaczęło padać ale da się przeżyć ;). Jutro znowu próba do kolejnych występów, nie wiem czy się wyrobię bo Patrycja zabiera mnie na imprezę Eski dla inwestorów. Fakt faktem nie wiem po co my tam ale imprezy każdego rodzaju są dla nas dobre. A poza tym będzie darmowe żarełko ! Dołujący fakt jest taki iż za 7 piątków zaczną się wakacje. Wszystko pięknie ładnie ale.... kiedy oceny się poprawią ?

Dobra przejdźmy dalej, zbliża się festiwal "Symphonia" zajebiście się cieszę, wielka scena, ludzie ale nie ma prób. Naprawdę, bardzo lubię Agnieszkę ale jeżeli chodzi o nie które sprawy to zachowuje się bardzo nieodpowiedzialnie i dziecinnie.

Dzisiaj przez cały dzień chodzi mi po głowie piosenka Margaret. Łapcie ją i życzę miłego wieczoru ;)
ENJOY !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz