niedziela, 6 marca 2016

Nie ogarniam BLOGSPOTA !

 Witam was bardzo serdecznie.
Dzisiejszy post miał zupełnie czegoś innego dotyczyć ale...
Gdy już przygotowałem projekt itp. okazało się, że na blogu nie wygląda to tak jak powinno.
I niestety nie jestem w stanie tego ogarnąć.
Nie wiem czy ro przez mój komputer czy jak ale nienawidzę tego bo to się nie zdarzyło pierwszy raz !
Mam nadzieję, że to w miarę szybko ogarnę.
Jeżeli wiecie jak co i dlaczego proszę o jakąś pomoc. Kontakt ze mną a jeżeli chcecie bardziej bezpośrednio napisz w komentarzu.
Ja wróciłem do szkoły. Osobiście jestem juz tym zmęczony. Jakieś kartkówki, sprawdziany u mnie dochodzi jeszcze praca której mam dość.
Gdzie tu jest jakaś sprawiedliwość. Potrzebuję jakiegoś spontana, wyjazdu cokolwiek.
Kto mnie chce zaprosić?
Przez to, że jestem bardzo zdenerwowany na tym post się kończy.
Chcę was jeszcze szybko przeprosić, że posty nie pojawiają się tak często jak powinny ale nie ogarniam tego co się dzieje. Może w najbliższych dniach znajdę czas aby odetchnąć.
                                    

Więc, jeżeli będziecie na tyle dobzi i będziecie chcieli mi pomóc to bardzo was proszę o kontakt.
Ja lece oglądać serial i czekam na odzew.
#RAH !

1 komentarz:

  1. przy czym dokładnie wystąpił problem?

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń